Att fånga en fjäril

Amanda har slutat blogga här tror jag, bara för att jag aldrig gör det. Men jag har inte tid och när jag tänker skriva då har ju Amanda redan skrivit allt. Iaf, igår blev det att bara ta det lugnt innan jag åkte till Dalhem emot kvällen för att titta på Amanda's fotbolls match. Vi avnjöt en god middag efter matchen (potatismot och kötbullar). Idag fick jag hoppa in och jobba för Sofia, det gick bra. Och efter jobbet sov jag. Nu sitter jag i mammas säng, eller Jennys och Sofias säng, call it what you wanna call it och halv dör lite. Är riktigt jävla rastlös. Men förhoppningsvis hittar jag på något med M A och V.

Peace out J

Bilder ifrån B-vik








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0