Blink

Kom hem för en stund sen och har precis ätit lite mat. Rolig träning idag, vi bröt mönstret med lite badminton. Jag hade glömt skorna, jag hade liksom glömt dem på form fitness igår, tur att man har så fina vänner som gick dit och hämtade dem. Tur att fina Olivia hade ett par extra, annars hade jag varit skolös på träningen idag.
Som vanligt blev jag och snön mer ovänner på vägen hem från skolan, på riktigt nu, försvinn. Jag vill ha det varmt och skönt. ah.
Slänger upp ett inlägg medans jag ännu är lite ofräsch, känns bra. Skall hoppa i duschen snart, sen se os en stund tänkte jag. Nu är allt jobbigt plugg över och det är en dag kvar sedan är det lov, jag dör så skönt!

PUSS A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0