:)

Blev helt plötslig sådär sjukt sugen på att glida ner på glassbaren i shorts och sandaler och äta glass. Men det känns som om jag får vänta lite med det. Som sagt, spanska provet idag gick bra och det känns skönt att i alla fall en jobbig grej denna vecka är över, nu är det bara typ tio kvar.
Sov lite för länge efter skolan idag och därför är jag hur pigg som helst. Funderar på att se på os och träna på min so redovisning som jag skall ha imorgon. Julia är på högklint tror jag, hon frågade i alla fall om jag ville med förut, men på grund av allt plugg jag har så känns det som om jag får ställa in alla utflykter denna vecka. Men fyra dagar nu, sen är det LOV. Jag dör så skönt det skall bli. Jag kan också säga att jag tror inte att ni kommer att få höra så mycket av Julia, för snart är hennes dator död och då får hon vänta tills Jenny (hennes syster) kommer hem innan hon kan ladda den igen, eller så får hon göra det här. Den du Julia, det har vi aldrig tänkt på, men tänk vad mina gråa celler kan vara bra ibland.

Måste också säga att det blev ett grymt pizza bak igår, eller bak överhuvudtaget, vi var väldigt kreativa. Lite snölek på min baksida blev det också, men det tyckte Julia att jag skulle vara tyst om. Men Julieeee, ladda upp bilderna från baket. Nu vet jag inte vad jag skall säga mer, så godnatt!

PUSS A

Kommentarer
Postat av: Vic

Men heeyyyyy skriv om glassbaren och gör min längtan efter sommaren värre en var den redan är väl!!!!!!

2010-02-24 @ 16:15:12
URL: http://shitwasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0