Keep it goin' louder

Tosdagskvällen bjöd på en bilfärd ut till högklint och Matte vi såg på film, den var ap sålig så jag struntade i att hänga med i handlingen, det blev på tok för sent och det resulterade en seg fredagsmorgon, men humöret steg under dagen och när jag gick hem från skolan var humöret på topp.
Barnvaktande blev det igårkväll, så jag bjöd hit några sköna skolkompisar som hjälpte mig att göra kvällen lyckad trots barnvaktandet, wii spel och film blev det, dem sista lämnade mig vid halv två, då intog jag sängen.
Vaknade vid ett idag, elva och en halv timmes sömn, det gilla vi de.
Nu har jag precis varit på stan för att hitta en present till min kusin som precis har fyllt tjugo, vi skall till henne ikväll, så det är där jag skall tillbringa kvällen och när jag kommer hem så tycker mina käraste vänner att jag skall hänga med dem och det lär väl bli så :)




PUSS A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0