Ljus

Kan stryka ännu en grej från min "jobbiga saker att göra lista" so redivisningen är över, trodde ett tag att jag skulle dö. Ville bara gå och sätta mig igen. Aldrig har jag faktiskt varit så nervös inför en redovisning och detta var bara för klassen, annars är jag ju faktiskt världsmästare på att prata men ja... Det gick helt okej i alla fall och skönt att det är över. Annars har det inte hänt så mycket speciellt i skolan, eller jo, fina Fanny var och hälsade på!
Gick hem efterk skolan och gjorde det jag gör nio gånger av tio efter skolan, jo jag gick och la mig och sov en timme. Vaknade för en stund sen och tänkte ta tag i konsumentekonomin, som jag har prov i på torsdag. Ja, ni märker. Det är mycket den här veckan.

PUSS A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0