My side

Än en gång kommer Jenny hem till ön och överraskar. Så hon, Julia och Mia kom och hämtade upp mig förut och så åkte vi en vända till affären där dem handlade godis och jag inhandlade saker till mitt nationella prov på tre timmar imorgon. Vi åkte sen hem till Jenny och Julia, där vi umgicks lite. Jenny och Mia försvann sen iväg och då tog jag och Jula tag i oss och pluggade en sväng, blev lite engelska för min del och lite tyskeeee för Julia.
Tidigare idag var jag i skolan och som jag sa så blev det en ganska skön dag i och med att halva våran klass var borta och fixade med åttornas fotbollsturnering, då slapp vi vissa lektioner för att vi var så några.
Form fitness blev det också efter skolan, skönt att få träna. Har inte gjort det på ett tag på grund av att jag halkar på ändan hela tiden...
Nej, nu blir det att sova och tagga nationella imorgon, WO!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0