One day

Hejsan hoppsan i stugan! Jag är dundertrött och dunderförkyld, så det kan väl inte bli mycket värre. Nej, men annars mår jag bra. Nationella idag kändes helt okej, hoppas det gick bra. Blev dock sjukt trött efter, tur att vi bara hade hemkundskap och bild efter. Fina Malin följde med mig hem efter skolan en stund innan hennes pappa kom och hämtade henne, vi kollade i gamla skolkataloger. Hon åker till Växjö idag för att provspela för ett fotbollsgymnasium som jag tackat nej till, hoppas det går bra för finis.

Jag sitter här och väntar på mat, dunderhungrig är jag också förresten. Vad jag skall göra ikväll vet jag inte riktigt, blir ingen träning blir det inte på grund av min dunderförkylning.
Nej nu är det mat. PUSS

A

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tyckte faktiskt att du skulle ha följt med! :) Det hade varit såå mycket roligare då! Det gick faktiskt ganska även trotts att träningens tema var skott och inlägg och det är inte direkt min starka sida ;) pusss

2010-02-13 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0