På djupet

Jag är som en jävla koalabjörn i lera eller något, så äckligt seg, så jag vet inte vad jag skall ta mig till. Överväger just nu om jag skall gå hem till Julia eller inte. Känner att jag inte orkar ta mig någonstans, allra helst inte med all slask som nu hamnat på marken. Tur att snön smälter, men slasken kan vi låta bli.
Jag skall väl försöka sluta vara så negativ eller något och berätta att det var trevligt hemma hos mormor, där jag varit ikväll och ätit middag. Fick ju träffa min finaste Nova igen och det var verkligen dagens lyft.
Skoldagen gick bra och rullade fram tills sista lektionen och det var där hela min dag rasade och vände till detta. Var på ganska bra humör innan.
Jag har också blivit sjukt skakig och darrhänt, jag äter och sover nog för lite. Jag går nu i dvala eller något.

PUSS A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0