rastlösa änglar och virvlande dårar

Försov mig imorse, eller mamma gjorde och det är första gången på typ ett år jag inte ställer klockan. Okej, där ljög jag första gången på två veckort ungefär. Felicias mamma försov sig också idag, och Vickans mamma...skumt. Dansade för fullt på gympan och fick moderatiskt besök på samhällsk lektionen. Efter skolan samtalade jag lite med Amanda i telefon innan jag somnade och vaknade vi fem av att pappa ringede. Tog mitt pick och pack (tyskabok) och tog bussen hem till pappa. Där käkade jag mat, glass och en appelsin. Slappade även i soffan och kollade standar programet vem vet mest, låg även på spikmattan och pratade med Vickan samtidigt som hon låg på sin spikmatta, vi konstaterade att det var oskönt. Vid nio tog jag sista bussen hem, haha skrattaretande kul det är att visbys senaste stadsbuss går fem över NIO och kvart i tio på lördagar. Hemma har jag pratat skit med Amanda i telefon, tvättat bort nagellacket på vänstratummen och konstaterade att jag lika gärna kunde ha kvar färgen på naglarna som jag målade på igår. Hey yeeeh så blev det.

Nu ska jag försöka sova, utan att hosta ihjäl mig.
Imorgon ska jag..
...gå på stan med Vickan
...gå på Arobic strip
...träffa Amanda
...skriva klart mitt CV
...hämta tyskaboken hos far och göra 700 uppgifter
...laga mat
...skriva klart min labbrapport
...bestämma fikadag med Julia
...och till sist ska jag ringa systra min

Tur att jag slutar halv elva!

Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0