Red

Julia i telefonen samtidigt som jag försöker plugga in lite spanska glosor och bloggar. Skoldagen idag har varit så där, två nationella prov i engelska muntliga och svenska läsförståelse, plus ett till prov i engelska som jag missade förra veckan när jag var sjuk. Men annars rullade dagen på och det blev att sova en stund när jag kom hem.

Nu precis ändrades min facebook om till den nya också, så än en gång skall man vänja sig med ett nytt facebook som håller i två månader innan man får börja om och appråpå facebook så har kära Malin i min klass lagt upp så himla fina bilder på mig, eller...


Give me

A

Kommentarer
Postat av: Malin

Du! :D Klart att bilderna är snygga ;)

2010-02-10 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0