Saturday night

Blev en snabbisvända i bloggen innan jag går och lägger mig. Efter lite drama så tog jag och Julia en taxi till öster och mötte upp Vic. Vi gick på bion, som var helt okej, dock lite under förväntning. Efter bion gick vi hem till Vic och såg slutet på en film och början på en annan innan jag och Julia tog oss en promenad hemåt, Isak var med på tåget en bit innan han fick för sig att han skulle cykla.
Morgondagens planer lutar åt att äta våfflor, Vic fick någon spontan idé om det. Får se om det också blir träning för min del, känns som om min förkylning skall lägga sig snart. Har gått så här i en måndad nu, snyft snyft!
Nu skall jag se om jag kan hitta någon bra film att se på innan jag somnar och imorgon tänkte jag ta en lång sovmorgon. Det kan jag behöva, är ganska ihjälpluggad.


Helena och jag. När tjejerna i klassen tog en mysig middag på isolabella

PUSS A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0