Snurra flaskan, jag berättar vad som helst


Som Amanda redan berättat så kom Jenny hem till ön. Mamma ringde mig när jag låg hemma i Vickans säng och sov. Då sa hon att hon köpt en grej jag var tvungen att spana in. Så jag och Vickan traskade bort emot Åhlensparkeringen och ut ifrån dinsko hoppar Jenny fram. Jag var nära på att börja gråta. Vickan och jag fortsatte sedan att gå en sväng på stan innan jag somnade i hennes säng igen. Jag och Vickan skulle med Angelica och Olivia på Arobic strip ikväll men det var tydligen bara arobic så efter tio minuter gick vi. Hemma åt jag en god kvällsmat med mamma och Jenny. Vi skjutsade sedan bort mamma till öster och vi själva åkte en sväng till pappa för att överraska honom. Och resten av kvällen har redan Amanda berättat. Förutom att jag HATAR tyska just nu.

Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0