Solen i ögonen

Ja som sagt, jag är lite off ifrån det här med internet. Så jag får se till att blogga lite när jag är i skolan. Fast idag så tänker jag ta med datan och min mobil till Amanda och ladda båda, efter att jag tränat vill säga. Jag ska snart gå hem, sova lite. Blev ändå inte så sent hos Vickan igår. Var där och såg lite OS och så såg vi film innan vi släckte lampan och somnade. Idag, eller imorse var jag på studiebesök på gotlandsradio. Jag fick stå för alla frågor, för ingen i min grupp kan tydligen öppna käften. Men jag står ju alltid för pratet så det var inga problem. Har haft svenska prov idag också. Det gick verkligen bra känns det som. Och bilderna ifrån söndags och övriga bilder som togs i helgen. Dem kommer, lovar.

Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0