sommar eller?

Nu är jag vaken i alla fall och antar att Julia också har öppnat sina ögon någonstans. Skall äta frukost nu tänkte jag, duscha och byta om för att sedan bege mig med familjen til Ganthem, känns inte alls bra just nu. Men så är det. En kul sak är att jag har på något sätt lyckats vända på min i sömnen i natt och har alltså legat med huvudet där fötterna skall vara och jag har till och med lyckats få med min kuddarna.
Nu skall jag ta tag i mig själv tror jag, JAJA PUSS!

Nej men titta vad jag hitta, bilder från i somras

Jag och Julia gick efter min spontana idé att ta ner affischerna

Julia tilsammans med grabbarna från götet vi träffade

Jag och Julia på väg på nattvandring


A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0