THURSDAY

Julia, fuck you, jag har inte smittat dig. Vilken sjuk skoldag det har varit, jag har hängt runt med Malin hela dagen, hon är fan min idol. Har varit på ett grymt humör idag, kändes skönt att komma tillbaka till skolan. Men nu är jag borta från den igen, för imorgon blir det inte lika bra humör, då jag är ledig för att jag skall på begravning, känns lite down faktiskt. Men man får göra det bästa av situationen och avsluta morgondagen på ett grymt sätt istället. För imorgon fyller nämligen ett sjukt söt kisse år, nämligen VICTORIA!

Jag måste skriva oftare, för jag kan inte få med allt jag gjort i ett inlägg, det är svårt. Ikväll har jag i alla fall tränat och pluggat för den delen, men ingenting av det gick specielt bra. Koncentrationen har inte riktigt varit på min sida idag.



Resultatet av min och Malins överskott av energi idag

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0