ziiiiiiip

Nu har vi skrivit hundra inlägg, bra gjort av oss. Drömde i natt att far & son skulle vara med i melodifestivalen, kändes inte riktigt aktuellt känner jag. Jag har lite söndagsångest idag och ångest för annat, är bortbjuden på middag för att min morbror fyller år och sen har jag träningsmatch och det är väldigt tveksamt om jag hinner till båda, åh.
Så just nu sitter jag och funderar på hur jag skall göra och under tiden kan jag ju berätta om helgen. I fredags var jag och Julia hemma hos Victoria som fyllde år, där åt vi middag och hade det hemskt trevligt. Några droppade av på en stund för senare äventyr, Jag, Julia och Victoria gick hem till Hilda som också hade firat sin födelsedag och vi fortsatte kvällen där. Det blev en lyckad kväll som avslutades hemma i Julias säng, vi hann knappt säga god natt till varandra innan vi somnade.

Igår när vi vaknade så blev det en promenad hem till Julias pappa och sen hem till Victoria, vi låg i soffan och såg massor av program, som man gör en seg lördag.
Sen kom Julias mamma och hämtade oss och vi åkte en sväng förbi affären innan jag blev hem skjutsad, åt mat, duschade och fixade i ordning mig, jag bakade även en kladdkaka, sigge kom och hämtade oss och åkte bort till August där även Lukas, Love och Simon var. Men dem försvann ganska snabbt, så i natt har jag, Julia och August hängt hemma hos honom, trevligt var det.
Nu är jag sjukt trött, för denna helg har bjudit på för lite sömn, skall fixa i ordning mig nu, PUSS!

Förresten, har dem gjort om era facebook? För det verkar som om dem gjort det på dem flestas, men inte min...

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0