Vi vet

Vilket grymt rasande humör jag blev på idag vid sista lektionen, inte nog med att hela lektionen var lång och tråkig, mitt arbete försvinner när jag sparar det på datorn, jag höll på att brinna upp.
Men trots det så skickar jag mitt arbete på mailen för att de om det fungerar hemma och hoppade säkert tio gjädjeskutt fram och tillbaka i köket, det fungerade. Grymt. Hade aldrig orkat börja om.
Jag klarade mig igenom världens segaste tisdag ganska bra faktiskt, vi hade prov idag på engelskan, något som alla på ön gör. Man kan vinna en resa till London för två, jag kan säga bye bye London resan... Ni förstår...
Nu skall jag laga mat, ingen annan här hemma tänker göra det verkar det som. Sen skall jag äta och läsa SOFIS MODE!


Skall be pappa skaffa en bättre kamera på sin dator också.
LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0