För vår skull

Tänkte lägga upp ett inlägg innan jag går och lägger mig, är sjukt trött. Igår som Julia sagt så blev det bio, snabba cash närmare bestämt. Hade otroliga förväntningar efter boken, men filmen var tyvärr inte riktigt lika bra, men Joel Kinnaman kan man aldrig klaga på, han är bäst! Idag klev jag ur sängen med ett strålande humör, som drogs ner snabbt efter när jag kom på hur jobbig dagen skulle bli. Men jag hoppade in i duschen och fixade i ordning mig och tog mig till skolan. Vi har åkt skridskor på gympan idag och tur att Rickards pappa räddade med skjuts annars hade nog hela dagen varit förstörd för mig, om jag fått cykla. Nu låter jag som en gnällis och det är jag ibland, faktiskt, men oftast inte. Anledningen till det idag är för att jag är så himla arg på vädret och det tror jag fler är, det är väl klass ett varning? Efter skolan blev det att leta upp Emma för att cykla bort till form fitness och träna, skönt var det. Dock så var det inte lika skönt att cykla hem igen, såg absolut ingenting och snön hade lagt sig som två snöhögar på mina ögonfransar.
Kvällen har gått åt till att plugga för det mesta, nu skall jag läsa lite gossip girl och sen försöka somna, imorgon kommer jag vara pigg om inte annat, har dessutom sovmorgon också, PUSS!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0