Hej mitt vinterland

Nu är jag hemkommen och nästintill ihjälfrusen. Kvällen blev så att Amanda kom hem till mig och vi kollade på PH tillsammans med syster. Efter det och närmare tolvslaget gick vi och mötte Eric Viktor och Robin vid Tallunden. Där åkte vi "pulka" fast på plastsäckar. Vi lekte även burken, när Viktor fått som han velat. Fast det hela slöt med en promenad innan jag och Amande bestämde att den promenade skulle sluta hemma. Och här är jag, sittandes i min soffa. Kallt är det. Så jag tänker ta på mig pyjamas och krypa ner under ett duntäcke och ett vanligt, burra ner ansiktet och drömma sött. Imorgon tänker jag gå upp klockan elva, plocka upp lite på rummet och äta en stadig lunch innan det blir skidor med Amanda.

Natt katt J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0