LUS, NEJ TACK!

Helt död, känner redan hur denna termin kommer att ta kol på mig totalt. Det löser sig, det gör det alltid. Hade lite trevligt sällskap från skolan hem idag. När jag kom hem slog jag på dator och kollade en sväng på, en av mina dagliga rutiner, facebook och bloggarna... Kladdkaka blev det också, varför inte liksom? Det blir att sova i tid ikväll, trots att jag gick och la mig i hyfsad tid igår, så blev jag väckt efter en halv timme för att min mamma inte kunde hålla sig tills imorgon innan hon fick luskolla mig, för min käraste kusin har fått löss, jag dör. Hittades iallafall inga på mig, inte denna gång. Nu skall jag luskolla mig varje dag, hu! Luskolla er, puss!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0