PAAAM boom pancake

Sjukt seg dag. Men jag lyckades hålla humöret uppe. Efter skolan cyklade jag och Farre Barre bort till form fitness och tränade, grymt jävla skönt. Dock svårt att cykla, så himla spårigt och oplogat! Kom hem duschade och lagade mat, sen kom farbror Pelle hit, har inte träffat honom på år och dar, så det var kul. Just nu sitter jag och funderar på om jag skall gå och lägga mig redan nu och jag tror att det får bli så, för jag är sjukligt trött.
Imorgon blir det veckans bästa dag och jag skall ännu en dag hålla humöret på topp, vilken vecka det varit, grym! Sovmorgon imorgon, skall bli skönt. Så jag börjar efter nio, en timme i alla fall.
Nej, nu går jag och lägger mig. Godnatt på er!



The Beatles, bara för att det har lite med dagen att göra

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0