Pink elephants and blue bears

Idag blev det en heldag på stan med syster. Jag köpte två par byxor, ett par jeans och ett par mysbyxor. Jag fick även underkläder av Jenny, tack så mycket. Jag hittade två jätte söta jeansklänningar som definitivt ska få hålla mina klänningar sällskap. Ikväll blev det god mat med mamma och Jenny. Nu håller jag på att lägga över musik ifrån datorn till mammas mobil och där ifrån skickar jag låtarna till min. Krångligt, men jag måste åka till elgiganten och införskaffa mig en sladd som jag kan ha mellan min mobil och min dator för sådan fick man tydligen inte till. Ska fortsätta med det och kolla något avsnitt av oc, sedan blir det att nanna kudden tidigt ikväll. Imorgon böjar skolan, sugigt.

Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0