Runaway train

Det går väl lite segt här på bloggsidan tycker jag, men uppriktigt sagt händer det inte så mycket mer för min del än skolan och träning just nu. Skolan gick som smort idag och när vi slutade kom pappa och hämtade upp mig, vi åkte till affären och pappa hämtade även några paket från posten, som innehöll lite grejer till mig, lite grejer till mitt rum, en kavaj och ett par skor. Ikväll har några tjejer varit hemma hos Hanna, vi pratade och kollade lite tv, riktigt mysigt. Nu mot tolv tiden började dem flesta dra sig hemåt, så jag hakade på och fick iallafall sällskap en liten bit. Jag tänkte roa mig med datorn en stund innan jag går och lägger mig. PUSS

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0