Sjukt jävla kul(ont)!!

Gårkvällen resulterades med en skada på smalbenet och ett antal andra blåmärken. Dagen idag blev otroligt seg också... men sjukt kul hade vi. Och gymt många fula kort togs, jag vill inte ens kolla min kamera så jag väntar så länge som möjligt med att byta batteri. Vi tog en taxi till stan idag efter skolan, snacka om att vara trött då(?). Vi käkade max mat sedan tog jag plats i Victorias säng och kollade film/sov. Vi har även lagat mat ikväll, vilket reultatet blev F E T T. Vi ska försöka fixa någon att köra oss hem till mig och sedan vidare till södervärn där vi ska mäta upp våran tredje (?) halva, AMANDA BJÖRKLUND och kolla fotboll.

Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0