Sjukt, så äre

Vad kul att Julia också kunde slänga in ett inlägg för en gångs skull. Dagen har runnit iväg och snart slutar jag, grymers skönt. Nu är det datorsalen och spanska som gäller, jag och Emil håller på att göra färfigt vårt arbete, men skall jag vara ärlig så går det inte speciellt bra. Men vi skall väl när som helst ta tag i oss själva och jobba. Men allting har bara rullat iväg idag, helt sjukt. Äntligen så har jag börjat sy på min balklänning också, gryyymt. Lite ändrade planer blev det inför kvällen också, jag och Julia skall nog äta middag hemma hos henne med hennes mamma och sen ha mysis kväll med godis och film. Sen skall jag hitta på ett äventyr eller något som livar upp oss, det är jag sjukt taggad på. Länge sen vi sågs hon och jag, det här kommer att bli bra.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0