Sweet dream or a beautiful nightmare

Igår när jag kom hem ifrån skolan sov jag ett litet tag. Jenny och Mia kom hem och vi satt och kollade i skolkatalogen innan vi åkte och hämtade mamma för att lämna av henne hemma innan vi åkte ut till kräklingbo till mia och hämtade lite grejer. Trevlig bilfärd med grym musik. Kvällen bjöds först på pizza sedan blev det lite tjejchill hemma hos Lina innan vi gick vidare. Kvällen kan beskrivas med många ord, båda glad och mindre glada. Men till en viss del hade jag det grymt kul, och månda diskutioner blev det. Och dem hetaste ämnena var Religion, sex, alkohol och nikotion. Det blev en sen natt eller en tidig morgon(?). Jag kom hem och slocknade direkt i min säng. Idag runt tolv kom syster och lade sig brevid mig och vi sov vidare långt in på eftermiddagen innan vi verkligen insåg att vi var hungriga. Så då åkte vi till ica MAXI och handlade mackor och lite annat smått och gott. Nu har jag syster sett på en film, the Kid. Ikväll vet jag inte vad som kommer att serveras, men finns några alternativ, och dem passar helt perfekt för en lugn kväll.

Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0