Trötter

Sitter i skolan... har haft naturk. Nu ska jag ha tyska, men jag pallade inte gå och Kevin hittade inte klassen så vi kanske inte har lektion? Inte vet jag, och jag bryr mig inte särskilt mycket. Jag vill hem, hem och sova. Mysa ner mig under mina täcken och bara vara. Lyssna på skön musik och bara blund och drömma. Drömma om något som inte finns, inte existerar, och troligen aldrig kommer ske. Saker som bara förblir drömmar.
Lina svarar inte när jag ringer heller, tänkte tvinga hit henne så hon får hålla mig sällskap. Jag kan inte gå hem för det är pankakor till lunch. Nästa lektion börjar halv ett, gjympa. Utom hus, UTOM HUS?? Ja se på fan att det ska vara så, blir nog pulka ska ni se. Tråkiga lärare med tråkiga fantasier säger jag bara. Kan vi typ inte åka skidor? Det är ju lite mer ovanligt... Nej ta och rycka upp sig, och få tiden att gå så F M J slutar. Så vi kan äta, och bara hänga. Jag somnar verkligen snart.

Rörigt inlägg, skyller helt på min dåliga sömn inatt.

Peace out J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0