Up up and away

Fredagen spenderades för det mesta i säve- och södervärnshallen. Jag och Amanda gick hem till mig och åt mackor inann hon gick hem och jag intog sängen. Gårdagen sov jag bort, kelv upp lagom till middagen som serverades hemma hos pappa. Därifrån tog jag mig hem till Victoria. Vi gick till säve och kollade Amandas matcher, duktig tjej. Även denna kväll kollade vi fotboll, lite spontana grejer inträffade innan vi gick hem och åt frukos och sov. Vi gick upp vid halv tolv och drack juice. Sedan traskade vi bort emot södervärn där det helt plötsligt var intträde och vi stod där med bara kort. Så vi gjorde det bästa utav situationen och gick runt i en cirkel och lekte följa John innan min snälla far kom och lämnade pengar. Vi kollade finaler hela eftermiddagen/kvällen.

En kille snubblar på bollen och Amandas mamma vräker ur sig "synd att det var en boll ivägen"  hahahahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0