update

Sjukt kul helg, som ni nog redan fattat. Tjejerna kom hem till mig i måndags och vi såg PH och käkade lite gotti. Vickan tog platsen brevid mig den natten.. Mamma var i stockholm. Igår kom hon hem, och kvällen spenderade jag med Amanda på en av biostadens salonger. Vi såg snabba cach, relativt bra och mina tårar föll även för denna film lagom PINSAMT! Men den var sorglig. Imorse så kom Markus hem till mig och lämnade min jacka och äntligen fick jag tillbaka mina nycklar. Mamma körde oss sedan till skolan eftersom att jag hade fetaste packningen. Ska ut till svaide stugan med skolan sen... Jag har kakor så det räcker.
Nu ska jag skriva lite på mitt arbete som jag inte har åstakommit något på.. lite galet oseriös med det..


Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0