Uppe med tuppen, eller?

Happy me, jag skulle ju sova till nio max till tio. Men eftersom jag somnade klockan halv sex i natt så kom jag verkligen inte upp imorse. Så min syster kom in och väckte mig för ungefär 20 minuter sedan, lyckas Julia verkligen. Uppe är jag iaf, och är ännu sjukt trött. Så jag hoppas och tror faktiskt att jag somnar tidigt ikv. Idag tänker jag bara ta det lugnt och avnjuta den sista lediga dan detta jullov 09/10. Det har varit ett sisådär lov. Först innan nyår var jag mycket med Lina på högklint och så var jag med alla tjejerna. Efter nyår har jag bara umgåts med min solståle Amanda. Det har blivit korta dagar med långa nätter. Har även kommit min syster väldigt nära och det uppskattar jag otroligt mycket, jag älskar dig syrran.

Nu ska jag käka något, det kurrar imagen.

Peace out J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0