Badis i kalkis

Det blev en sväng till affären för mig och pappa förut där vi inhandlade grejer till att göra en grekisk sallad som blev kvällens mat. Det blev också en sväng ner på glassbaren och en promenad genom stan.
Sigge kom och hämtade upp mig här hemma senare och det blev bad i kalkbrottet med några nära och kära. Jag var i denna gång, faktiskt efter många om och men så lyckades jag ta mig i. Det var skönt faktiskt.
Efter det så har det inte hänt så mycket mer än lite telefonsamtal och sms, hoho vad kul. Nu skall jag snart sova, men innan dess skall jag äta glass. Det kommer bli varmt imorgon, men jag hoppas på en sval dag men lycka till. Buhu...

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0