Distans och balans

Gjorde lite halvdåligt ifrån mig på träningen igår, kändes jobbigt. Men jag höll humöret uppe och efter träningen blev det hem till Sigge tillsammans med Matte och Julia. Var där en stund, det blev lite prat och sims 3 spelade för vår del innan vi begav oss ut på en biltur och upptäckte lite nya ställen på Gotland. Alltid roligt. Sen åkte jag hem och somnade gott. Idag har jag i princip sovit bort hela dagen, jag vet inte men det känns som jag sover otroligt mycket just nu, måste vara vädret eller något... Ikväll blev det middag hemma hos Maritza och Helena tillsammans med dem och Laura, det var trevligt. Nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra, död fredag people...

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0