Fantasi

Min första jobbdag igår, gick bra. Känns skönt att kunna göra någonting vettigt det här lovet, mer än att jobba på brännan alltså. Åtta timmar fick jag ihop igår, sen blev det en tur på pakethållaren bakom Felicia genom Väskinde innan hennes mormor kom och hämtade oss.
Väl hemma var det bara att byta om och åka iväg och träna, känns som om det är lite för varmt just nu. Men nääää, vi skall inte klaga. Det blev sedan en drive in på max på hemvägen. Kändes värt.
Duschade sen och gjorde mig i ordning, mötte upp Vic och gick sedan ner och mötte Felix och Robin på trossen. Men vi förflyttade oss snabbt över till Kalas. Där blev det häng hela kvällen innan jag cyklade hem och somnade direkt.
Idag vet jag inte vad det blir, en sak jag vet är att jag skall göra toast nu. PUSSPÅRE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0