För jag tycker sånt är skit kul

1. Ditt namn? Amanda Björklund

2. Ålder? 15

3. Vart bor du? Gotland, visby, värnhem

4. Bor tillsammans med? Min fina familj

5. Husdjur? äckliga katter som jag helst gör min av med, sugen?

6. Färg på ditt hus? vitt eller något åt det hållet

7. När är du född?3 november

8. Klass? ingen just nu, men 95 för fyra veckor sen

9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013

10. Något jobb? Det räknas väl om jag jobbar på brännan?

DAGENS

11. När gick du upp i morse? halv tolv

12. När ska du sova? Så sent som möjligt

13. Duschat idag? inte än, men när jag gjort klart detta så ska jag

14. Kramat någon idag? ja

15. Pussat någon idag? ja

16. Vad har du ätit idag? mat väl

17. Dagens klädsel? shorts och t-shirt

18. Dagens smink? inget

19. Dagens sötnos? min finaste + julia och vic alltid

20. Dagens roligaste? jag vet inte, det kommer nog ännu

VEM

21. Har du många vänner? ja,

22. Hur många har du kysst? så många som du vill

23. Vem kramade du senast? min finaste

24. Hur många har du haft sex med? så många som du vill

25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen?

27. Har du pojk-/flickvän? nääää

28. Vem pratade du med i telefon senast? Julia

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Julia- skicka olivers nummer

BÄSTA

31. Film? a walk to remember

32. Låt? just nu airplanes

33. Mat? oj, inte en aning

34. Dryck? fanta och rosé? mjölk tror jaaaa

35. Färg? lila

37. Stad? London

38. Land? England

39. Ämne i skolan? Matte, kemi

40. Människa? ärlig

SENASTE

41. Personen du tänkte på? vet inte faktiskt

42. Personen du kysste? min fina

43. Gången du spydde? alla vet

44. Gången du grät? minns inte, men inte allt för länge sedan

45. Pizzan du åt? calzone

46. Gången du var i Göteborg? 05?

47. Gången du var i Stockholm? vintras

48. Gången du var full? alla vet

49. Gången du var hög? aldrig, dutti jag

ANTAL

70. Personer du älskar? mina närmaste

71. Personer du hatar? hatar nog ingen, uppriktigt sagt

72. Pojk-/flickvänner du haft? för få

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? bestäm du

74. Glassar du ätit på en dag? inte en aning

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen ser det ut som

76. Gånger du haft minnesluckor? väldigt få

77. Gånger du varit hög? har aldrig

78. Personer du saknar just nu? några, en hemskt mycket

79. Gånger ditt hjärta brustit? två

VEM:

80. Vill du kyssa nu? min fina

81. Ska du träffa imorgon? juliasom alltid väl

82. Sjöng du senast för? veiijne

83. Hade du senast en msn-konversation med? minns inte

84. Spelade du tvspel med senast? julia, om jag inte minns fel

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? mina närmaste

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha

87. Förtjänar att dö? ingen

88. Är söt? helt otroligt

89. Vill du sova jämte inatt? min fina

VAD:

90. Gör dig glad? mycket

91. Gör dig ledsen? oärlighet

92. Vill du helst göra nu? duscha

93. Önskar du att du slapp göra? städa

94. Vill du ha nu? en glass

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? en tv

96. Längtar du till? att vic ska komma hem

97. Tycker du om dina betyg? absolut

98. Ångrar du i ditt liv? en del

99. Är det bästa som hänt dig? mina närmaste

100. Hur mycket är klockan? 19:59


Kommentarer
Postat av: Maro? (:

Vacker Header :3

2010-07-02 @ 21:20:36
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0