Från och med Du

Okej, nu ska jag förklara gårdagen/kvällen lite mer detaljerat. Jag jobbade hela dagen, grymt jävla svettigt var det. Amanda ringer mig i all stress och säger att jag ska bestämma om vi ska till Felix eller ej, jag svara ja. Och tar på mig stort ansvar att fixa så kvällen blir fulländad. Jag gör det efter många om och men. När klockan väl slått halv åtta och Amanda sagt att vi skulle åka sju, skickar jag iväg ett litet sms till Vickan. Amanda ringer upp sekunden senare och säger att dem redan åkt och hon missuppfattat att jag skulle åkt med dem. Tur att Amanda har världens bästa föräldrar (strax efter mina) så körde dem ut mig sen eftersom att ingen annan kunde köra. När jag kom ut omfamnades jag av stor glädje och kärlek, precis som det ska vara. Jag lagade till mig en kundlig middag, nudlar. Kvällen var rolig, bestod av ölspel, cigg, bastu, vin i massor, dans, skratt och tårar. Men den får fan fem av fem toasters, kanon kul. Så jag nästan kräks (som är Amandas vanligaste uttryck på senaste tid).

Nu ska jag ta och duscha bort gårkvällen och fräsch upp mig lite för en mysigkväll med Amanda.

Peace out J

du förtrollar mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0