Fult väder

Det blev en sväng på stan för mig mamma och pappa igår, fick med mig ännu en ny odd molly hem. Sen fick jag skynda mig till P18. Vi gjorde en bra match mot Gotland Södra. Efter matchen åkte jag hem och duschade, sen mötte jag upp Emily. Det blev en sväng till Statoil för att köpa glass och en sväng runt stan. En sväng hem till Sigge blev det också, innan vi trötta som djur cyklade hem. Pratade med min fina i telefon innan jag somnade gott och sov tills nu. Planen idag var egentligen att vi skulle hem till Sigge och äta frukost, men jag har fått ett sms av Sigge vid sju imorse att jag kunde nog glömma det, för han gick och la sig då. Så jag vet inte vad jag skall göra fram till träningen. Nu skall jag ta något att äta i alla fall. Jag kanske ska städa mitt rum... Jo, det ska jag! Pussi

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0