Glasäpplen

Det har varit kaos dagar. Bra dagar. Dåliga dagar. Bra dagar som har blivit dåliga. Jag vet inte riktigt, men något har satt snurr på allt och jag känner mig bara tom. Som Julia skrivit så var vi ute hos Felix i Väskinde en kväll med massor av trevligheter. Det blev också en trevlig kväll hemma hos Rasmus. Fotbollsmatch mot ett gubblag har också hunnits med. Igår blev det också lite mys hemma hos Julia med några fina och senare kom Viktor och hämtade upp mig, vi åkte hem till Matte tillsammans med Sigge. Vi fick köra lite taxi till Väskinde också. Idag skall jag tydligen hem till min morfar fick jag veta nu, så jag måste fixa i ordning mig.
Arg för att jag jobbar imorgon, för jag orkar inte. Imorgon blir det också träning och jag skall få träffa min finaste Emily efter det.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0