Jobb

Nu blev jag arg, för jag råkade kryssa sidan precis när mitt inlägg var klart och självklart så sparades det inte i utkast. Ahhhhh. I vilket fall som helst så är jag helt död efter jobbet idag och det väntas ännu träning ikväll. Tur att man har någon vid sin sida på jobbet som alltid är lika trött och har lika torr humor som jag, så att det kan gå lite bättre. Vi tog bussen hem och det var lika hemskt som vanligt, vet inte riktigt när jag skall komma över det dör med min bussnojjjjja... Heeeehe. Det ser också ut som om det väntas tältning senare ikväll. Jag har lovat Emily och jag måste försöka få tag på henne och tvinga med henne. För ikväll är den enda kvällen alla kan innan min kära kära suggis försvinner iväg för kamp och ammunition i lumpen. Åh. Nu skall jag laga mat och fixa mig innan träningen. TJOFLÖJT!

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0