Kändes som länge sen, på alla sätt och vis

Igår blev det en cykeltur ut till Tofta för min och Julias del, det gör jag aldrig om kan jag säga. Sen blev det en heldag på stranden tillsammans med andra fina människor. Lite after beach blev det för mig och Julia också innan vi cyklade tillbaka till stan igen. Nästan så att det var träning för ett helt år, eller?
När vi kom hem till mig så gjorde vi tacos som satt väldigt fint efter den långa dagen. Jag duschade och gjorde mig i ordning medans Julia lämnade mig. Jag cyklade och mötte Fanny, vi tog en mysig fika på bageriet. Fick sällskap av några herrar en stund, som försvann lika snabbt som dem kom.
Vi träffade upp dem igen och det blev en runda i krogen för vissa, bad på kallis blev det också för vissa senare innan Felix bjöd alla på en mysig efterfest. Jag var hemma på tok för sent för att orka ta mig till stranden idag, så jag sov ut istället, eller sov ut. Jag dör fortfarande av trötthet och funderar på att lägga mig en stund igen.
Ikväll skall jag träffa Emily och inatt blir det att agera cykeltaxi åt Vic som kommer hem från P&L, som vi har längtat.

Bra men ändå dåligt
det är väl bradåligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0