Ljugarn

Okej Julia, jag fick bara totalt hjärnsläpp. Fan vad elakt av mig att bara lämna bort honom, finns det en ny nu då eller?

Jag kom precis hem. Det blev en sväng till Ljugarn idag med mamma och Jill. Vi åt lite mat och tog en promenad ovanför stranden. Mamma körde mig sedan till Kallis där jag mötte upp Vickan, Sebastian och Felix. Det blev lite bad innan Felix drog iväg för att jobba. Vi andra stannade kvar och det blev lite bad till. Jag börjar komma ur min badkrukagrej nu. Folk försöker hjälpa mig att komma ur det också genom att knuffa ner mig i vattnet. Blev en sväng upp till Vickans place innan jag mötte upp min syster och gick hem. Skall snart hoppa i duschen. Ikväll blir det middag hemma hos Julia för att hon har fyllt år. Lär dock inte bli så sent för min del ikväll, då jag jobbar imorgon. Usch och blä. Jag vill inte.

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0