Våglängder

Igår öste regnet ner, det blev träning inomhus i form av teori. Skönt faktiskt. Senare på kvällen blev det en sväng hem till Sigge med några fina. Runt ett cyklade jag och mötte upp en vän och det blev lite film hemma hos mig. Jag fick inte en blund i ögonen i natt och var sjukt trött imorse när jag skulle gå upp för jobbet. Tur som man kan ha så hade vi inte så mycket att göra, så vi kunde ta bussen hem vid kvart i elva. Jag kröp då ner under täcket med fina och somnade gott. Blev en cykelsväng med min fina bak på pakethållaren för en stund sen. Nu kom jag precis hem och skall se gossip girl. Ikväll blir det träning.

Hur är allt? Allt är hur?

A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0