Cold

Är inte så hemskt taggad på att ens röra mig utanför dörren idag, så funderar på att sitta inne hela dagen som jag gjort fram tills nu. Kan säga att den promenaden jag och Julia tog hem från Vic igår inte var kul. Har nog aldrig varit ute när det blåst och snöat så mycket. Igår var i alla fall jag, Julia och Vic hemma hos Vic, där vi lagade club sandwich, åt godis, kollade film och färgade håret på Julia.
Runt tolv bestämde Jag och Julia oss att gå hem efter många om och men. Så vi trotsade det förbannade vädret och gick hem, somnade som en stock och vaknade sent idag, så som det skall vara när det är lov.
Har precis sett en film och tänkte nu äta något och sedan plocka på mitt rum.

PUSS A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0