I miss you, i miss you

Dagen blev precis som jag sa och jag har fortfarande inte gått utanför dörren. Men jag kommer att bli tvungen till det nu, måste gå hem till Julia och hämta mina skor som jag glömde på form fitness förra veckan.
Måste ha dem imorgon när det blir krullis spelande för våran klass. Har precis gjort smoothie, måste göra lite till senare när desperate housewives börjar. Lite halvseg har jag varit idag, har inte orkat göra så mycket, städa på mitt rum har jag i alla fall lyckats med.

Absolut dem bästa. Detta är ett tag sedan. Team sporta cup, början av 2009 kanske?

PUSS A

Kommentarer
Postat av: elin

Nej det var när vi skulle på fest till Elinas föräldrars lokal!

2010-03-04 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0