Om tiden vill ifatt

Okeej, snart så.. alldelesa snart börjar vi blogga igen på riktgit alltså. Med uppdatering varje dag. Fast nu, nu ligger det på sidan om sålänge, för vi är alldeles för upptagna med att vara med varandra, Jag Vicc och Amanda...sjukt bra team!

Helgen i stockholm var bra, fast något fattades... AMANDA så klart.
På fredagskvällen blev det två rundor till statiol och en film tillsammans med Syster. Vi somnade tidigt.
Lördagen bestor av shopping på dagen och vin, sims, och kortspel på kvällen.
Söndag, var det sims och sedan stod det AIK match på schemat

Nu sitter jag i skolan, kom inte iväg till första lektionen och nästa börjar om en timma. Inväntar mina små fina vänner som är hemma hos Mathilda. Vickan är heller inte i skolan, sugigt! Efter skolan ska jag boka träff med Amanda. Ett måste, har massor att prata om och min mobil samt dator behöver laddas. Kvällen ska jag tillbringa med mina favortiter A & V.

Peace out J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0