Something beautiful

Lovet var roligt på många sätt.

Idag, första skol dagen. Gick en lektion, fikade och sedan åkte jag Johanna Vickan och Felicia ner till sjukhuset och hälsade på Lina. Hon halkade i söndagsmorse och har lyckats bryta foten. Hon är nog färdigopirerad nu, väntar på sms om hur hon mår. Hoppas att allt gick bra. Jag vill ut till högklint, men jag tror inte jag lyckas så bra med det. Får väl gå och hämta min cykel vid skolan i stället, men jag är rastlöst fast jag vill inte ut i kylan...
Aja jag lever iallafall, och vet inte när jag kommer skriva igen. Måste ringa pappa och se om han fått tag på en laddare.

Peace out J



Min favorit (amandas) katt, Bo även kallad



Nöjd Amanda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0